.sidebar .widget { background : transparent ; border: 3px solid #000000; margin:0 0 2em; padding:10px 10px 10px 10px ; }

Wednesday 10 August 2011

funny tak??

Teacher: What will u do in future?
Student: I want to do Facebooking.

T: No, I mean what is ur ambition?
S: I will be the Admin of pages in fb.

T:
Oh, I mean what do u want to achieve in future?
S: Facebook Admin Rights.

T: IDIOT! I want to know what do u want to do for ur Mom and Dad?
S: I vl create a page 'I ♥ MOM & DAD'.

T: Stupid! What is ur dad's wish from u?
S: My password of fb.

T: Oh God! What is ur ambition in life?
S: Facebook, but never Face ur Book ;)

takan tengOx jee like la n share la at facebOOk korunk baru ak sygs! :)

2 yOk komen syms..! ^..^:

annfrendly said...

hehehh.. lawak..

hi bebby ketot.. haritu ade tanye kak ann camne nak wat tutorial kat blog kan? bebby nk wat tuto pasal ape? kalau pasal nuffnang, bebby leh rujuk tutorial kt akaun nuffnang untuk wat tutorial. ikut cara kak ann pun boleh tapi dengan cara penulisan bebby. Kalau ada ape2 jangan segan tanye kak ann ye.. sedia membantu ;)

P/S: lagu favret kak ann. shontelle :o)

bebyketot said...

@annfrendly
kak . an thaks 4 your information i lov you la .. btw na tnye la .. klo0 wat tuto at nufnag to kene bayar ta ?

tingalkan pesan lah sygs

SEGALANYA HAK MILIK BEBYKETOT